Piegāde
Apmaksa
Garantija
Kontaktinformācija
Profils

Garantija un serviss

1. Visām PROLINE BALTIC SIA www.nopirkt.lv  interneta veikalā pirktajām precēm ir ražotāja noteiktā garantija.

2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš ir atšķirīgs, tas var būt no 3 mēnešiem līdz pieciem gadiem. Informāciju par ražotāja garantijas termiņu Tevis izvēlētajai precei jautāt klientu konsultantam.

3. Ja ražotājs precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem! Likumiskās garantijas ietvaros, patērētājs (fiziska persona) ir tiesīga 24 mēnešu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai tam paredzētājam mērķim un tikai mājsaimniecībā.

4. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināta tikai Ražotāja noteiktā garantija.

Ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Tu vari uzrādīt:

1. pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);

2. garantijas karti, kuru ražotājs, vai izplatītājs ir ietvēris preces komplektācijā;

3. informāciju par sertificētiem servisa centriem var atrast, ražotāja mājs lapā, vai zvanot mums uz +371 28648350, vai rakstot e-pastu uz [email protected];

4. garantijas nosacījumi neattiecas uz preces papildus piederumiem (aksesuāriem), barošanas elementiem (baterijas, akumulatori, telefona, portatīvo datoru planšetdatoru komplektā esošie akumulatori), piederumiem kuriem ir ierobežots resurss (drošinātāji, austiņas, mikrofoni).

Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja:

1. bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ;

2. precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi;

3. prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav eksplutēta tā, kā tas ir norādīts lietošanas instrukcijā;

4. prece, kas ir bojāta lietotāja dēļ (piemēram- saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, saplaisājis ekrāns, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju);

5. ja bojājums būs radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstības ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi);

6. ja izstrādājums būs remontēts nekvalificētā servisa centrā;

7. dabiskais nolietojums;

8. ja būsi izmantojis analogos barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī izejmateriālus (kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs preces bojājumus;

9. garantija netiek piemērota papilus aprīkojumam (baterijas, austiņas, savienojoši kabeļi, lādēšanas ierīces, pults utt.);

10. ja prece tiks izmantota ražošanas vai profesionāliem mērķiem (ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);

11. garantija tiek atteikta, ja radušies bojājumi nepareizas transportēšanas rezultātā.

12. Pirms preces nodošanas remontā lūdzam saglabāt sev nepieciešamo informāciju no preces. Garantijas servisa centri nenodrošina datu saglabāšanu.

Gadījumā, ja prece ir sabojājusies:

1. Jums ir tiesības griesties uz ražotāja noteikto servisa centru, vai nogādāt preci pie mums ofisā, Rīga, Elijas iela 21, LV-1050.  Līdzi jāņem pirkuma apliecinošs dokuments.

2. Ja nav iespējams, Jums personīgi nogādāt preci pie mums ofisā, Rīga, Elijas iela 21, LV-1050, tad preci varat atsūtīt mums gan uz veikala adresi, gan pasta nodaļu LV-1050, pie preces, pievienojam pirkuma dokumenta kopiju un preces defekta aprakstu.

3. Ja prece nav smagāka par 10 kg, sūtīšanas / saņemšanas izdevumus apmaksā klients. Tai skaitā izdevumus par atsūtīšana līdz mums un no mums līdz Jums atbilstoši LR MK noteikumiem.
 

Svarīgi!

1.
Gadījumā, kad garantijas apkalpošana tiek atteikta, bet klients atsakās no maksas remonta, tad klientam ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un klients saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja klients piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz.

2. Pirms preces nodošanas servisā lūdzam saglabāt sev nepieciešamo informāciju no preces. Garantijas servisa centri nenodrošina datu saglabāšanu / kopiju veikšanu.

3. SIA  PROLINE BALTIC garantē preces glabāšanu 3 (trīs) mēnešus no ziņojuma dienas klientam, kad prece ir salabota.

Par kompāniju
SIA "PROLINE BALTIC"
Reģistrācijas numurs: 40103221784
Juridiska adrese: Elijas iela 21, Rīga, LV-1050
Veikala adrese:Elijas iela 21, Rīga, LV-1050

Banka:
LV49HABA0551025509941
HABALV22, AS Swedbank

LV28RIKO0002013301531
RIKOLV2X, AS DNB banka
Darba laiks
Pirm - Piek: 9.00-18.00
Sestdiena,Svētdiena: Slēgts
partneri
Ceno.lv